ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
thebrick.gr :: LEGO :: The LEGO Group :: thebrickReviews
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Κωδικός σετ : 42125
Τίτλος : Ferrari 488 GTE ‘’AF Corse #51’’
Κατηγορία : Technic
Κομμάτια : 1677
Διαστάσεις : Μ 48 x Π 21 x Υ 13 (εκ)
Έτος κυκλοφορίας : 2021
Ηλικία : 18+
Ώρα συναρμολόγησης : 6 ώρες
Τιμή Legoshop Ελλάδας : 179.99€ (0.107€/κομμάτι)
Ιστορία
Η Ferrari είμαι μία από τις πιο αγαπημένες μάρκες παγκοσμίως και από τις πιο αναγνωρίσιμες. Τα κόκκινα όνειρα που κατασκευάζει είναι ποθητά
από όλους μικρούς και μεγάλους. Έχει γίνει κάτι πολύ περισσότερο από ένας ακόμη κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων, είναι μια ιδέα της παγκόσμιας
αυτοκίνησης, αντικείμενο λατρείας και σύμβολο κοινωνικού στάτους, πλούτου και φυσικά ταχύτητας.
Η ιστορία ξεκινάει το 1929 όταν ο Έντσο Φεράρι, ο ίδιος μηχανικός και οδηγός αγώνων ιδρύει την αγωνιστική ομάδα Scuderia Ferrari η οποία
χρησιμοποιούσε και και προετοίμαζε αγωνιστικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo. Θέλοντας να χρηματοδοτήσει την ομάδα και μετά την καταστροφή του
εργοστασίου στον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, ο Έντσο το 1947, το ανοικοδομεί στο χωριό Μαρανέλλο, το οποίο μέχρι τότε κατασκεύαζε εξαρτήματα
για αεροπλάνα, και δημιουργεί γραμμή παραγωγής για αυτοκίνητα δρόμου. Από τότε επέβλεπε ο ίδιος την σχεδίαση και κατασκευή κάθε νέου μοντέλου,
από την πανέμορφη 250GT του 1960 μέχρι την θρυλική F40 του 1987, που ήταν και το τελευταίο του, πριν το θάνατό του σε ηλικία 90 ετών το 1988.
Ποιος δεν είχε τη συγκεκριμένη αφίσα κρεμασμένη στο δωμάτιό του τα τέλη της δεκαετίας του ’80;
Μετά το θάνατό του η FIAT που είχε αγοράσει το 50% της εταιρείας από το 1969 , αύξησε το μερίδιό της στο 90%,αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τα
διαθέσιμα κεφάλαια, δίνοντας τη δυνατότητα να εξελίξει αυτοκίνητα όπως την 512TR και αργότερα το 1994 την F355 το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής
με ‘’paddles’’ για τις αλλαγές ταχυτήτων στο τιμόνι όπως στην Φόρμουλα 1. Το 2002 παρήγαγε την ENZO το ταχύτερο και ισχυρότερο μοντέλο της εκείνο
το διάστημα, το οποίο εισήχθη στην αγορά και ονομάστηκε προς τιμήν του ‘’γέρου’’.
O νεαρός Enzo Amselmo Ferrari κάπου στην αγνή δεκαετία του ’20.
Tο 2016 η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε αφήνοντας τον όμιλο της FIAT, συνεχίζοντας να παρουσιάζει συνεχώς νέα μοντέλα με ότι τελειότερο έχει να επιδείξει
η τεχνολογία. Ένα από αυτά είναι και η 488 GTB των 670 ίππων που παρουσιάστηκε το 2015 , πάνω στην οποία βασίζεται η αγωνιστική 488 GTE που
κυκλοφόρησε από τη LEGO.
Εισαγωγή
H Ferrari είναι γνωστή για την συμμετοχή της σε σχεδόν κάθε είδους αγώνες και ειδικά στην Φόρμουλα 1 που συμμετέχει ανελλιπώς από το 1950. H Ιταλική
ιδιωτική ομάδα AF Corse, με πρόεδρο τον Amato Ferrari (ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με την οικογένεια Ferrari, είναι απλή συνωνυμία) συμμετέχει στους
αγώνες αντοχής με την 488 GTE έχοντας κατακτήσει 5 παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που η LEGO επέλεξε το συγκεκριμένο
αγωνιστικό αυτοκίνητο για το νέο Technic σετ εδραιώνοντας έτσι τη νέα ανεπίσημη σειρά Licenced 1:10 αυτοκινήτων. Είναι εντυπωσιακό σε αυτό το κόκκινο
χρώμα, σε αντίθεση με το προηγούμενο σετ όμως, την 42096 Porsche RSR, έρχεται στην νέα συσκευασία 18+, έχει 100 κομμάτια περισσότερα και ελαφρώς
αυξημένη τιμή στα 179,99€. Μετά από αρκετά χρόνια πώς είναι το πρώτο LEGO Ferrari σετ; Είναι πραγματικό σετ 18+ ή είναι ένα κόλπο marketing;
Κουτί – Αποσυσκευασία
Το κουτί είναι εντυπωσιακό και πολυτελές σε μαύρο χρώμα που κάνει ωραία αντίθεση με το κόκκινο του αυτοκινήτου και τις λεπτομέρειες στο κάτω μέρος.
Λιτό στο εμπρός μέρος έχοντας μόνο το μοντέλο και βασικές πληροφορίες με τον αριθμό κομματιών και τον αριθμό σετ. Στο πίσω μέρος έχει φωτογραφίες
της πίσω όψης του σετ και του πραγματικού αυτοκινήτου.
Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η απίστευτη επιτάχυνση 0 στα 100km/h σε τρία μόλις δευτερόλεπτα…
Ανοίγοντάς είναι σχεδόν γεμάτο και θα βρούμε 12 αριθμημένα και 2 μη αριθμημένα σακουλάκια με τα κομμάτια. Έχει όμως και έναν χάρτινο φάκελο που
περιέχει το βιβλίο με τις οδηγίες και τα αυτοκόλλητα.
H LEGO έχει αρχίσει και έμπρακτα να γίνεται πιο φιλική προς το περιβάλλον αλλάζοντας τις μέχρι τώρα πλαστικές συσκευασίες με χάρτινες. Περιμένουμε
να δούμε και την αλλαγή αυτή στα σακουλάκια με τα κομμάτια!
Κομμάτια
Το σετ περιλαμβάνει 1677 κομμάτια , σε σακουλάκια αριθμημένα από το 1 έως το 5 και δύο μη αριθμημένα που έχουν τους τροχούς και τα νέα φτερά.
Κυριαρχεί φυσικά το κόκκινο χρώμα με τυπική ποικιλία για Technic σετ. Ξεχωρίζουν οι νέοι θόλοι των τροχών οι οποίοι είναι κυκλικοί από πάνω και οι προσθήκες
των πίσω φτερών που δίνουν περισσότερο πλάτος και αληθοφάνεια στο πίσω μέρος. Νέα είναι και τα μοναδικά εκτυπωμένα κομμάτια των εμπρός φωτιστικών σωμάτων.
Κάθε αριθμημένο σακουλάκι αντιστοιχεί και σε κάθε ένα βήμα κατασκευής.
Ζάντες λάστιχα και οι καινούριοι θόλοι των φτερών, στο στυλ της Sian αλλά κατά 2 stud μικρότεροι.
Tα εμπρός φωτιστικά σώματα printed σε διάφανο part. Φαίνονται πολύ καλύτερα από ότι αν ήταν αυτοκόλλητα. Λέγεται ότι για το συγκεκριμένο κομμάτι
επέμενε να κατασκευαστεί έτσι η σχεδιαστική ομάδα της ίδιας της Ferrari!
Aναλυτικά τα κομμάτια όπως πάντα στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών.
Οδηγίες – Αυτοκόλλητα
Οι οδηγίες είναι σε ένα μονό βιβλίο 328 σελίδων, το οποίο αν και μάυρο στις πρώτες σελίδες που δίνει πληροφορίες για την ομάδα, τους οδηγούς
και την σχεδίαση του σετ, στις οδηγίες κατασκευής έχει το γνωστό γαλάζιο φόντο που ξεχωρίζουν καλύτερα τα χρώματα. Οι οδηγίες είναι
ξεκάθαρες και πάρα πολύ εύκολες όπως έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια η LEGO.
Το γνωστό χοντρό βιβλίο οδηγιών, έχει πάρα πολλές πληροφορίες για την αγωνιστική ομάδα της AF Corse, τους οδηγούς της καθώς και τους σχεδιαστές του σετ.
Oι πανέμορφες καμπύλες της πραγματικής Ferrari αποδίδονται σχετικά καλά στο σετ. Μην ξεχνάμε ότι είναι Technic και όχι Creator και οι καμπύλες είναι ότι δυσκολότερο στα LEGO.
Τα αυτοκόλλητα είναι πάρα πολλά σχεδόν 60 σε δύο καρτέλες σε πάρα πολύ καλή ποιότητα. Η μεγάλη ποσότητά τους δεν είναι τόσο πρόβλημα όσο το ότι πρέπει
να μπουν ακριβώς και σωστά για να δείξει το τελικό αποτέλεσμα. Θα μπορούσε να έχει πολλά εκτυπωμένα, ειδικά αυτά με τα σήματα της Ferrari για να μειωθεί
ο αριθμός τους.
Αγωνιστικό χωρίς αυτοκόλλητα γίνεται; Δεν γίνεται…
Κατασκευή
Η κατασκευή χωρίζεται σε 5 στάδια και είναι σχετικά εύκολη. Θα έλεγε κάποιος ότι είναι σχεδόν σαν την 42096 RSR με άλλο αμάξωμα. Δεν δικαιολογεί
το 18+ καθώς έχει μόνο τον V8 κινητήρα με ένα απλό διαφορικό, ούτε καν κιβώτιο ταχυτήτων. Θα μπορέσει να το φτιάξει ακόμη και ένα παιδί 10-11 ετών
με τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου μόνο για τα αυτοκόλλητα. Μπορεί να κατασκευαστεί και χωρίς αυτά αλλά κατά τη γνώμη μου, το σετ επειδή έχει
σχεδιαστεί πάνω στο αγωνιστικό και όχι στην έκδοση δρόμου, χάνει πάρα πολύ χωρίς αυτοκόλλητα. Οπότε το 18+ και η νέα συσκευασία παραπέμπει
περισσότερο σε ένα display σετ.
Στο πρώτο στάδιο της κατασκευής φτιάχνουμε τον κινητήρα με το πίσω πλαίσιο και τις αναρτήσεις. Απλό και εύκολο ακόμη και για κάποιον αρχάριο.
Στο δεύτερο στάδιο ολοκληρώνουμε το σασί με την εμπρός ανάρτηση και το κάθισμα του οδηγού. Οι τροχοί στρίβουν μόνο από το τιμόνι. Και εδώ
κανένα πρόβλημα σχετικά εύκολο.
Στο τρίτο στάδιο φτιάχνουμε το εμπρός μέρος. Λίγη προσοχή στα φώτα και στα πάνελ χρειάζεται.
Mεγάλη προσοχή χρειάζεται στην τοποθέτηση των αυτοκόλλητων. Συνήθως δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία!
Στα τέταρτο στάδιο κατασκευάζουμε το πίσω μέρος και τις λεπτομέρειες στο εσωτερικό.
Tελειώνοντας τοποθετούμε την οροφή, τις πόρτες και την πίσω αεροτομή χωρίς δυσκολίες. Και εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα αυτοκόλλητα.
Πολύ όμορφο σετ και ωραίο μοντέλο. Σε κάποιες λεπτομέρειες το χάνει όπως το κίτρινο αυτοκόλλητο με το όνομα Ferrari που στο πραγματικό είναι τεράστιο.
Λεπτομέρεια από την πόρτα και τους αεραγωγούς. Το ανεστραμμένο πάνελ χαλάει την ομαλή εικόνα.
To πίσω μέρος είναι το ωραιότερο του αυτοκινήτου. Ο διαχύτης με τις εξατμίσεις και την αεροτομή έχει αποδοθεί πολύ όμορφα. Φαίνεται καθαρά και ο
κινητήρας την εικόνα χαλάν κάπως τα κίτρινα και μπλε κομμάτια μην αποδίδοντας σωστά το χρωματισμό.
Λεπτομέρειες του εμπρός μέρους, πολύ όμορφα τα διάφανα φανάρια μπορούν να τοποθετηθούν άνετα και Led στο εσωτερικό τους.
Ωραίες και οι λεπτομέρειες στο εσωτερικό. Και εδώ θα μπορούσαν να είναι τυπωμένα τα κομμάτια και να απουσιάζουν τα αυτοκόλλητα.
Πολύς λόγος έχει γίνει για το ύψος από το έδαφος, το οποίο έιναι μεγάλο και κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει εκτός δρόμου. Αυτό το έχει κάνει η LEGO
όπως και στην RSR για να μπορεί κάποιο παιδί να παίξει με το σετ σχετικά άνετα σε όλες τις επιφάνειες χωρίς να βρίσκει κάτω, όπως και για να φαίνεται
καλύτερα η κίνηση των αμορτισέρ. Όποιος θέλει να το χαμηλώσει γίνεται πολύ εύκολα στα βήματα 10 και 98 απλά τοποθετώντας τα αμορτισέρ
ένα stud προς τα έξω.
Μεγάλο το ύψος θυμίζει … SUV!
Eδώ δε άμεση σύγκριση με την RSR φαίνεται ότι και στα δυο σετ το ύψος είναι μεγάλο, απλά είναι έτσι η σχεδίαση της Porsche που φαίνεται χαμηλότερη.
Στο βήμα 10 για να χαμηλώσουμε το πίσω μέρος απλά τοποθετούμε τα αμορτισέρ ένα stud πιο έξω όπως φαίνεται στο σχεδιάγραμμα.
Στο βήμα 98 αφαιρούμε το κόκκινο 1x2 technic part και τοποθετούμε το αμορτισέρ πιο κάτω, αφαιρώντας τελείως το άσπρο 1x2 part και ασφαλίζοντάς το
με το κάτω pin όπως φαίνεται στο σχεδιάγραμμα.
Εδώ με διορθωμένο το ύψος στην Ferrari φαίνεται πολύ καλύτερα σαν Display σε σχέση εμ την Porsche. Η επιλογή δική σας.
Εντυπώσεις
Ας είμαστε ειλικρινείς. Το συγκεκριμένο σετ δεν είναι 18+ ούτε σε βαθμό δυσκολίας κατασκευής, ούτε σε τεχνικές, μηχανισμούς κλπ. Είναι ένα σετ 11+
το οποίο έχοντας το κύρος της Ferrari από τη μία, το πρώτο σετ με Ferrari μετά από καιρό από την άλλη, ίσως να υπήρξε και μοχλός πίεσης να
διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα σετ, το ‘’ντύσανε’’ σαν 18+ . Αν η σειρά λεγόταν ακόμη Creator Expert θα το βλέπαμε σαν απλό Technic σετ όπως
το Land Rover ή την RSR. Τα 100 επιπλέον κομμάτια δεν δικαιολογούν και την αύξηση της τιμής κατά 10€ σε σχέση με την RSR. Πρόκειται όμως για
ένα καλοσχεδιασμένο σετ, πολύ όμορφο, έχει ωστόσο περιορισμένο playability, περισσότερο είναι για ένα όμορφο Display είτε με την διόρθωση του
ύψους των αναρτήσεων ή χωρίς. Επίσης προσφέρεται και για μετατροπές καθώς η απουσία μηχανισμών αφήνει πολύ χώρο εσωτερικά
για τοποθέτηση μοτέρ, LED φώτων κλπ.
Πολύ όμορφα και τα δύο, αναμένουμε το επόμενο της σειράς!
Βαθμολογία
Σχεδίαση : 4/5
Kατασκευή/Τεχνικές : 3/5
Kομμάτια/Ποικιλία : 3/5
MInifigs : -/-
Playability : 3/5
Σχέση τιμής/αξίας : 3/5
Γενικά : 3,2/5
Τίτλος : Ferrari 488 GTE ‘’AF Corse #51’’
Κατηγορία : Technic
Κομμάτια : 1677
Διαστάσεις : Μ 48 x Π 21 x Υ 13 (εκ)
Έτος κυκλοφορίας : 2021
Ηλικία : 18+
Ώρα συναρμολόγησης : 6 ώρες
Τιμή Legoshop Ελλάδας : 179.99€ (0.107€/κομμάτι)
Ιστορία
Η Ferrari είμαι μία από τις πιο αγαπημένες μάρκες παγκοσμίως και από τις πιο αναγνωρίσιμες. Τα κόκκινα όνειρα που κατασκευάζει είναι ποθητά
από όλους μικρούς και μεγάλους. Έχει γίνει κάτι πολύ περισσότερο από ένας ακόμη κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων, είναι μια ιδέα της παγκόσμιας
αυτοκίνησης, αντικείμενο λατρείας και σύμβολο κοινωνικού στάτους, πλούτου και φυσικά ταχύτητας.
Η ιστορία ξεκινάει το 1929 όταν ο Έντσο Φεράρι, ο ίδιος μηχανικός και οδηγός αγώνων ιδρύει την αγωνιστική ομάδα Scuderia Ferrari η οποία
χρησιμοποιούσε και και προετοίμαζε αγωνιστικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo. Θέλοντας να χρηματοδοτήσει την ομάδα και μετά την καταστροφή του
εργοστασίου στον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, ο Έντσο το 1947, το ανοικοδομεί στο χωριό Μαρανέλλο, το οποίο μέχρι τότε κατασκεύαζε εξαρτήματα
για αεροπλάνα, και δημιουργεί γραμμή παραγωγής για αυτοκίνητα δρόμου. Από τότε επέβλεπε ο ίδιος την σχεδίαση και κατασκευή κάθε νέου μοντέλου,
από την πανέμορφη 250GT του 1960 μέχρι την θρυλική F40 του 1987, που ήταν και το τελευταίο του, πριν το θάνατό του σε ηλικία 90 ετών το 1988.
Ποιος δεν είχε τη συγκεκριμένη αφίσα κρεμασμένη στο δωμάτιό του τα τέλη της δεκαετίας του ’80;
Μετά το θάνατό του η FIAT που είχε αγοράσει το 50% της εταιρείας από το 1969 , αύξησε το μερίδιό της στο 90%,αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τα
διαθέσιμα κεφάλαια, δίνοντας τη δυνατότητα να εξελίξει αυτοκίνητα όπως την 512TR και αργότερα το 1994 την F355 το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής
με ‘’paddles’’ για τις αλλαγές ταχυτήτων στο τιμόνι όπως στην Φόρμουλα 1. Το 2002 παρήγαγε την ENZO το ταχύτερο και ισχυρότερο μοντέλο της εκείνο
το διάστημα, το οποίο εισήχθη στην αγορά και ονομάστηκε προς τιμήν του ‘’γέρου’’.
O νεαρός Enzo Amselmo Ferrari κάπου στην αγνή δεκαετία του ’20.
Tο 2016 η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε αφήνοντας τον όμιλο της FIAT, συνεχίζοντας να παρουσιάζει συνεχώς νέα μοντέλα με ότι τελειότερο έχει να επιδείξει
η τεχνολογία. Ένα από αυτά είναι και η 488 GTB των 670 ίππων που παρουσιάστηκε το 2015 , πάνω στην οποία βασίζεται η αγωνιστική 488 GTE που
κυκλοφόρησε από τη LEGO.
Εισαγωγή
H Ferrari είναι γνωστή για την συμμετοχή της σε σχεδόν κάθε είδους αγώνες και ειδικά στην Φόρμουλα 1 που συμμετέχει ανελλιπώς από το 1950. H Ιταλική
ιδιωτική ομάδα AF Corse, με πρόεδρο τον Amato Ferrari (ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με την οικογένεια Ferrari, είναι απλή συνωνυμία) συμμετέχει στους
αγώνες αντοχής με την 488 GTE έχοντας κατακτήσει 5 παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που η LEGO επέλεξε το συγκεκριμένο
αγωνιστικό αυτοκίνητο για το νέο Technic σετ εδραιώνοντας έτσι τη νέα ανεπίσημη σειρά Licenced 1:10 αυτοκινήτων. Είναι εντυπωσιακό σε αυτό το κόκκινο
χρώμα, σε αντίθεση με το προηγούμενο σετ όμως, την 42096 Porsche RSR, έρχεται στην νέα συσκευασία 18+, έχει 100 κομμάτια περισσότερα και ελαφρώς
αυξημένη τιμή στα 179,99€. Μετά από αρκετά χρόνια πώς είναι το πρώτο LEGO Ferrari σετ; Είναι πραγματικό σετ 18+ ή είναι ένα κόλπο marketing;
Κουτί – Αποσυσκευασία
Το κουτί είναι εντυπωσιακό και πολυτελές σε μαύρο χρώμα που κάνει ωραία αντίθεση με το κόκκινο του αυτοκινήτου και τις λεπτομέρειες στο κάτω μέρος.
Λιτό στο εμπρός μέρος έχοντας μόνο το μοντέλο και βασικές πληροφορίες με τον αριθμό κομματιών και τον αριθμό σετ. Στο πίσω μέρος έχει φωτογραφίες
της πίσω όψης του σετ και του πραγματικού αυτοκινήτου.
Στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η απίστευτη επιτάχυνση 0 στα 100km/h σε τρία μόλις δευτερόλεπτα…
Ανοίγοντάς είναι σχεδόν γεμάτο και θα βρούμε 12 αριθμημένα και 2 μη αριθμημένα σακουλάκια με τα κομμάτια. Έχει όμως και έναν χάρτινο φάκελο που
περιέχει το βιβλίο με τις οδηγίες και τα αυτοκόλλητα.
H LEGO έχει αρχίσει και έμπρακτα να γίνεται πιο φιλική προς το περιβάλλον αλλάζοντας τις μέχρι τώρα πλαστικές συσκευασίες με χάρτινες. Περιμένουμε
να δούμε και την αλλαγή αυτή στα σακουλάκια με τα κομμάτια!
Κομμάτια
Το σετ περιλαμβάνει 1677 κομμάτια , σε σακουλάκια αριθμημένα από το 1 έως το 5 και δύο μη αριθμημένα που έχουν τους τροχούς και τα νέα φτερά.
Κυριαρχεί φυσικά το κόκκινο χρώμα με τυπική ποικιλία για Technic σετ. Ξεχωρίζουν οι νέοι θόλοι των τροχών οι οποίοι είναι κυκλικοί από πάνω και οι προσθήκες
των πίσω φτερών που δίνουν περισσότερο πλάτος και αληθοφάνεια στο πίσω μέρος. Νέα είναι και τα μοναδικά εκτυπωμένα κομμάτια των εμπρός φωτιστικών σωμάτων.
Κάθε αριθμημένο σακουλάκι αντιστοιχεί και σε κάθε ένα βήμα κατασκευής.
Ζάντες λάστιχα και οι καινούριοι θόλοι των φτερών, στο στυλ της Sian αλλά κατά 2 stud μικρότεροι.
Tα εμπρός φωτιστικά σώματα printed σε διάφανο part. Φαίνονται πολύ καλύτερα από ότι αν ήταν αυτοκόλλητα. Λέγεται ότι για το συγκεκριμένο κομμάτι
επέμενε να κατασκευαστεί έτσι η σχεδιαστική ομάδα της ίδιας της Ferrari!
Aναλυτικά τα κομμάτια όπως πάντα στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου οδηγιών.
Οδηγίες – Αυτοκόλλητα
Οι οδηγίες είναι σε ένα μονό βιβλίο 328 σελίδων, το οποίο αν και μάυρο στις πρώτες σελίδες που δίνει πληροφορίες για την ομάδα, τους οδηγούς
και την σχεδίαση του σετ, στις οδηγίες κατασκευής έχει το γνωστό γαλάζιο φόντο που ξεχωρίζουν καλύτερα τα χρώματα. Οι οδηγίες είναι
ξεκάθαρες και πάρα πολύ εύκολες όπως έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια η LEGO.
Το γνωστό χοντρό βιβλίο οδηγιών, έχει πάρα πολλές πληροφορίες για την αγωνιστική ομάδα της AF Corse, τους οδηγούς της καθώς και τους σχεδιαστές του σετ.
Oι πανέμορφες καμπύλες της πραγματικής Ferrari αποδίδονται σχετικά καλά στο σετ. Μην ξεχνάμε ότι είναι Technic και όχι Creator και οι καμπύλες είναι ότι δυσκολότερο στα LEGO.
Τα αυτοκόλλητα είναι πάρα πολλά σχεδόν 60 σε δύο καρτέλες σε πάρα πολύ καλή ποιότητα. Η μεγάλη ποσότητά τους δεν είναι τόσο πρόβλημα όσο το ότι πρέπει
να μπουν ακριβώς και σωστά για να δείξει το τελικό αποτέλεσμα. Θα μπορούσε να έχει πολλά εκτυπωμένα, ειδικά αυτά με τα σήματα της Ferrari για να μειωθεί
ο αριθμός τους.
Αγωνιστικό χωρίς αυτοκόλλητα γίνεται; Δεν γίνεται…
Κατασκευή
Η κατασκευή χωρίζεται σε 5 στάδια και είναι σχετικά εύκολη. Θα έλεγε κάποιος ότι είναι σχεδόν σαν την 42096 RSR με άλλο αμάξωμα. Δεν δικαιολογεί
το 18+ καθώς έχει μόνο τον V8 κινητήρα με ένα απλό διαφορικό, ούτε καν κιβώτιο ταχυτήτων. Θα μπορέσει να το φτιάξει ακόμη και ένα παιδί 10-11 ετών
με τη βοήθεια κάποιου πιο έμπειρου μόνο για τα αυτοκόλλητα. Μπορεί να κατασκευαστεί και χωρίς αυτά αλλά κατά τη γνώμη μου, το σετ επειδή έχει
σχεδιαστεί πάνω στο αγωνιστικό και όχι στην έκδοση δρόμου, χάνει πάρα πολύ χωρίς αυτοκόλλητα. Οπότε το 18+ και η νέα συσκευασία παραπέμπει
περισσότερο σε ένα display σετ.
Στο πρώτο στάδιο της κατασκευής φτιάχνουμε τον κινητήρα με το πίσω πλαίσιο και τις αναρτήσεις. Απλό και εύκολο ακόμη και για κάποιον αρχάριο.
Στο δεύτερο στάδιο ολοκληρώνουμε το σασί με την εμπρός ανάρτηση και το κάθισμα του οδηγού. Οι τροχοί στρίβουν μόνο από το τιμόνι. Και εδώ
κανένα πρόβλημα σχετικά εύκολο.
Στο τρίτο στάδιο φτιάχνουμε το εμπρός μέρος. Λίγη προσοχή στα φώτα και στα πάνελ χρειάζεται.
Mεγάλη προσοχή χρειάζεται στην τοποθέτηση των αυτοκόλλητων. Συνήθως δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία!
Στα τέταρτο στάδιο κατασκευάζουμε το πίσω μέρος και τις λεπτομέρειες στο εσωτερικό.
Tελειώνοντας τοποθετούμε την οροφή, τις πόρτες και την πίσω αεροτομή χωρίς δυσκολίες. Και εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα αυτοκόλλητα.
Πολύ όμορφο σετ και ωραίο μοντέλο. Σε κάποιες λεπτομέρειες το χάνει όπως το κίτρινο αυτοκόλλητο με το όνομα Ferrari που στο πραγματικό είναι τεράστιο.
Λεπτομέρεια από την πόρτα και τους αεραγωγούς. Το ανεστραμμένο πάνελ χαλάει την ομαλή εικόνα.
To πίσω μέρος είναι το ωραιότερο του αυτοκινήτου. Ο διαχύτης με τις εξατμίσεις και την αεροτομή έχει αποδοθεί πολύ όμορφα. Φαίνεται καθαρά και ο
κινητήρας την εικόνα χαλάν κάπως τα κίτρινα και μπλε κομμάτια μην αποδίδοντας σωστά το χρωματισμό.
Λεπτομέρειες του εμπρός μέρους, πολύ όμορφα τα διάφανα φανάρια μπορούν να τοποθετηθούν άνετα και Led στο εσωτερικό τους.
Ωραίες και οι λεπτομέρειες στο εσωτερικό. Και εδώ θα μπορούσαν να είναι τυπωμένα τα κομμάτια και να απουσιάζουν τα αυτοκόλλητα.
Πολύς λόγος έχει γίνει για το ύψος από το έδαφος, το οποίο έιναι μεγάλο και κάνει το αυτοκίνητο να μοιάζει εκτός δρόμου. Αυτό το έχει κάνει η LEGO
όπως και στην RSR για να μπορεί κάποιο παιδί να παίξει με το σετ σχετικά άνετα σε όλες τις επιφάνειες χωρίς να βρίσκει κάτω, όπως και για να φαίνεται
καλύτερα η κίνηση των αμορτισέρ. Όποιος θέλει να το χαμηλώσει γίνεται πολύ εύκολα στα βήματα 10 και 98 απλά τοποθετώντας τα αμορτισέρ
ένα stud προς τα έξω.
Μεγάλο το ύψος θυμίζει … SUV!
Eδώ δε άμεση σύγκριση με την RSR φαίνεται ότι και στα δυο σετ το ύψος είναι μεγάλο, απλά είναι έτσι η σχεδίαση της Porsche που φαίνεται χαμηλότερη.
Στο βήμα 10 για να χαμηλώσουμε το πίσω μέρος απλά τοποθετούμε τα αμορτισέρ ένα stud πιο έξω όπως φαίνεται στο σχεδιάγραμμα.
Στο βήμα 98 αφαιρούμε το κόκκινο 1x2 technic part και τοποθετούμε το αμορτισέρ πιο κάτω, αφαιρώντας τελείως το άσπρο 1x2 part και ασφαλίζοντάς το
με το κάτω pin όπως φαίνεται στο σχεδιάγραμμα.
Εδώ με διορθωμένο το ύψος στην Ferrari φαίνεται πολύ καλύτερα σαν Display σε σχέση εμ την Porsche. Η επιλογή δική σας.
Εντυπώσεις
Ας είμαστε ειλικρινείς. Το συγκεκριμένο σετ δεν είναι 18+ ούτε σε βαθμό δυσκολίας κατασκευής, ούτε σε τεχνικές, μηχανισμούς κλπ. Είναι ένα σετ 11+
το οποίο έχοντας το κύρος της Ferrari από τη μία, το πρώτο σετ με Ferrari μετά από καιρό από την άλλη, ίσως να υπήρξε και μοχλός πίεσης να
διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα σετ, το ‘’ντύσανε’’ σαν 18+ . Αν η σειρά λεγόταν ακόμη Creator Expert θα το βλέπαμε σαν απλό Technic σετ όπως
το Land Rover ή την RSR. Τα 100 επιπλέον κομμάτια δεν δικαιολογούν και την αύξηση της τιμής κατά 10€ σε σχέση με την RSR. Πρόκειται όμως για
ένα καλοσχεδιασμένο σετ, πολύ όμορφο, έχει ωστόσο περιορισμένο playability, περισσότερο είναι για ένα όμορφο Display είτε με την διόρθωση του
ύψους των αναρτήσεων ή χωρίς. Επίσης προσφέρεται και για μετατροπές καθώς η απουσία μηχανισμών αφήνει πολύ χώρο εσωτερικά
για τοποθέτηση μοτέρ, LED φώτων κλπ.
Πολύ όμορφα και τα δύο, αναμένουμε το επόμενο της σειράς!
Βαθμολογία
Σχεδίαση : 4/5
Kατασκευή/Τεχνικές : 3/5
Kομμάτια/Ποικιλία : 3/5
MInifigs : -/-
Playability : 3/5
Σχέση τιμής/αξίας : 3/5
Γενικά : 3,2/5
DRAKE- Μεγάλος εξορκιστής
- Posts : 860
Τουβλάκια : 32
Join date : 04/08/2017
Age : 44
Location : Salonica
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Συγχαρητήρια Κυριάκο για ακόμα μια άριστη παρουσίαση!
Οι ιστορικές πληροφορίες που παρέθεσες, ντύνουν πολύ όμορφα την παρουσίαση του σετ!
Όσον αφορά στο μοντέλο αυτό καθ'αυτό, συμφωνώ και εγώ ότι επίτηδες ντύθηκε στην κατηγορία 18+, ώστε να θεωρηθεί περισσότερο σαν μοντέλο έκθεσης σε βιτρίνα και λιγότερο σαν παιχνίδι. Είπαμε, η κατηγορία 18+, είναι για να κάνει ποιο ελκυστικά η Εταιρεία και τους AFOLS στα σετ της, αλλά πιστεύω ότι αν αρχίσει να γίνεται κατά κόρον (ακόμα και για σχετικά απλά σετ που η Εταιρεία θέλει να τα προωθήσει ως "εκθετικά" μοντέλα), θα χάσει και την ουσία της η συγκεκριμένη κατηγορία.
Πάντως, όντως πολύ αυτοκόλλητο, αλλά τουλάχιστον είχαν το σθένος να κάνουν τα εμπρόσθια φώτα τυπωμένα!
Συγχαρητήρια και πάλι για την μεθοδική δουλειά σου!
Οι ιστορικές πληροφορίες που παρέθεσες, ντύνουν πολύ όμορφα την παρουσίαση του σετ!
Όσον αφορά στο μοντέλο αυτό καθ'αυτό, συμφωνώ και εγώ ότι επίτηδες ντύθηκε στην κατηγορία 18+, ώστε να θεωρηθεί περισσότερο σαν μοντέλο έκθεσης σε βιτρίνα και λιγότερο σαν παιχνίδι. Είπαμε, η κατηγορία 18+, είναι για να κάνει ποιο ελκυστικά η Εταιρεία και τους AFOLS στα σετ της, αλλά πιστεύω ότι αν αρχίσει να γίνεται κατά κόρον (ακόμα και για σχετικά απλά σετ που η Εταιρεία θέλει να τα προωθήσει ως "εκθετικά" μοντέλα), θα χάσει και την ουσία της η συγκεκριμένη κατηγορία.
Πάντως, όντως πολύ αυτοκόλλητο, αλλά τουλάχιστον είχαν το σθένος να κάνουν τα εμπρόσθια φώτα τυπωμένα!
Συγχαρητήρια και πάλι για την μεθοδική δουλειά σου!
Patgeo- Administrator
- Posts : 7574
Τουβλάκια : 785
Join date : 01/07/2015
Age : 38
Location : Kavala
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Θα βρω χρονο που θα παει... φαινεται ζουμερο και πληρες ως συνηθως!!!
Mind the Βrick- Σιωπηλός ninja
- Posts : 1297
Τουβλάκια : 15
Join date : 18/02/2019
Age : 44
Location : Αθήνα
DRAKE- Μεγάλος εξορκιστής
- Posts : 860
Τουβλάκια : 32
Join date : 04/08/2017
Age : 44
Location : Salonica
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Ευχαριστούμε για ακόμη ένα εξωπραγματικό review Κυριάκο....! Μακάρι να μην είχε τόσα αυτοκόλλητα..... Και εννοείται αγαπάμε F40!
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Κυριάκο και πάλι σε ευχαριστούμε για το εκπλητικό review.
Τα επιπλέον ιστορικά στοιχεία είναι μια ευχάριστη προσθήκη!!
Και πάλι συγχαρητήρια!
Τα επιπλέον ιστορικά στοιχεία είναι μια ευχάριστη προσθήκη!!
Και πάλι συγχαρητήρια!
Kurtz- Μαχητής των Δασών
- Posts : 474
Τουβλάκια : 22
Join date : 06/06/2017
Location : thessaloniki
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Κυριάκο μου συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο & χορταστικό review! Η εισαγωγή άψογη με αναφορά στα ιστορικά στοιχεία! Στοχευμένο και καθαρό το φωτογραφικό υλικό, ακριβώς όπως πρέπει, δείχνοντας τα σημεία που αξίζουν ανά βήμα για να κατανοήσουμε τη διαδικασία χτισίματος μέχρι το τελικό αποτέλεσμα! Μου αρέσει πάρα πολύ το trans printed brick, εξαιρετικό κομμάτι κι ευτυχώς που δεν μπήκε αυτοκόλλητο εκεί! Στα μείον της κατασκευής είναι σίγουρα τα πολλά αυτοκόλλητα κι αυτό που ανέφερες ότι πρέπει να μπουν με μεγάλη προσοχή για να μπουν σωστά και να υπάρχει ομοιομορφία! Το κουτί που παίζει σε μαύρο χρώμα δίνει ωραία αντίθεση με το κόκκινο χρώμα του αυτοκινήτου. Εύστοχα παρατηρώ κι εγώ ότι το 18+ είναι ένα τρικ για τους afol και δεν αντιστοιχεί στο γεγονός ότι δε μπορεί να απευθυνθεί και στο κοινό κάτω των 18 ετών! Συγκριτικά με την Πόρσε, μου αρέσει λίγο περισσότερο (η Πόρσε) επειδή είναι η αγαπημένη μου μάρκα αυτοκινήτων. Παρ' όλα αυτά και η Ferrari είναι ένα πολύ όμορφο μοντέλο, κατασκευαστικά έχουν κάνει καλή δουλειά και σίγουρα αξίζει στη συλλογή κάθε συλλέκτη που κάνει focus σε αυτοκίνητα και οχήματα γενικότερα! Μπράβο & ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιέρωσες!
Manos_R- Administrator
- Posts : 5644
Τουβλάκια : 456
Join date : 21/06/2015
Age : 40
Location : Rhodes
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Εμένα πάλι αγαπημένα μου μάρκα είναι η Ferrari!
DRAKE- Μεγάλος εξορκιστής
- Posts : 860
Τουβλάκια : 32
Join date : 04/08/2017
Age : 44
Location : Salonica
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
Μπράβο Κυριάκο για την αναλυση αλλα και τα ιστορικα δεδομένα! Θα συμφωνήσω πως και για μένα η Ferrari αποτελεί την αγαπημένη μου μάρκα, καθότι ιταλόφιλος στην αυτοκίνηση και θα συμπληρώσω ότι η Lamborghini είναι καλύτερη στην κατασκευή γεωργικών ελκυστήρων (τρακτέρ) από την αγαημένη μας Ferrari που και αυτή έβγαζε!! χαχα
chronis888- Μεγάλος LEGOσυλλέκτης
- Posts : 114
Τουβλάκια : 10
Join date : 09/01/2018
Απ: ThebrickReview: LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE ''AF Corse #51''
@DRAKE εξαιρετικό review, για ακόμα μία φορά.
Ιστορική αναδρομή, φωτογραφίες, λεπτομέρειες. Τι να πρωτοθαυμάσεις!
υ.γ. Εννοείται πως κι εγώ είχα αφίσα την F40!!
Promitheas- Μεγάλος LEGOσυλλέκτης
- Posts : 118
Τουβλάκια : 0
Join date : 22/05/2020
Παρόμοια θέματα
» ThebrickReview: LEGO Technic 42108 Mobile Crane
» ThebrickReview: LEGO Technic 42098 Car Transporter
» ThebrickReview: LEGO Technic 42114 Volvo 6x6 Articulated Hauler
» ThebrickReview: LEGO Technic 42115 Lamborghini Sian FKP 37
» ThebrickReview: LEGO Technic 42115 Lamborghini Sian FKP 37
» ThebrickReview: LEGO Technic 42098 Car Transporter
» ThebrickReview: LEGO Technic 42114 Volvo 6x6 Articulated Hauler
» ThebrickReview: LEGO Technic 42115 Lamborghini Sian FKP 37
» ThebrickReview: LEGO Technic 42115 Lamborghini Sian FKP 37
thebrick.gr :: LEGO :: The LEGO Group :: thebrickReviews
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης