Rebooting Hellegia

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Rebooting Hellegia Empty Rebooting Hellegia

Δημοσίευση από paintballman 26/1/2019, 10:30

Από παλιό φίλο στα LEGO γίνεται μια προσπάθεια αναβίωσης ενός κατασκευαστικού-RPG παιχνιδιού, και κάνω μια διερεύνηση ως και κατά πόσο μπορεί να υπάρχει ενδιαφέρον ώστε αυτό να τρέξει ανεξάρτητα να είναι ανοιχτό σε όλους, είτε είναι μέλη καποιου LUG είτε απλά Lego enthousiasts. Παραθέτω τις σκέψεις του και μετά βλέπουμε τι ενδιαφέρον υπάρχει:


Έχοντας όμως 5 χρόνια παραπάνω σχεδιαστικής εμπειρίας από την τελευταία φορά, συνειδητοποιώ την ανάγκη απλότητας στο σχεδιασμό αλλά και την υλοποίηση, καθώς και την αλλαγή σκοπού και εστιάσεως και την ανάγκη ύπαρξης διευκολύνσεων σε περίπτωση drop out ή απλά δυσκολίας συμμετοχή.

Με αυτά κατά νού, σας παρουσιάζω την εισαγωγή της Hellegia 2.0!

HELLEGIA
Καλώς ήρθατε στον μυθικό κόσμο της Hellegia! Ένας φανταστικός κόσμος όπου κατοικούν οι Hellegians, οι ήρωες τους και οι δημιουργίες τους. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που συνδυάζει κατασκευές και MOCs με στοιχεία παιχνιδιών ρόλων, μάχης και στρατηγικής, όπου κάθε παίκτης μπορεί να ασχοληθεί όσο θέλει, όποτε θέλει, σε όποιο βαθμό θέλει με το κάθε κομμάτι του παιχνιδιού.


Βασικοί Κανόνες

Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετέχει.

Ο πυρήνας του παιχνιδιού είναι οι κατασκευές και η ενεργή δραστηριότητα σε εκθέσεις και εκδηλώσεις

Υπεύθυνοι της διεξαγωγής του παιχνιδιού είναι οι Game Masters (GMs).

Το παιχνίδι παίζεται σε Γύρους. Κάθε Γύρος, άνευ απροόπτου, κρατάει δυο εβδομάδες, ξεκινάει Δευτέρα και λήγει την επόμενη Παρασκευή, με το Σαββατοκύριακο να χρησιμοποιείται από τους GMs για διαδικαστικά και ανακοίνωση αποτελεσμάτων και έκβασης των δραστηριοτήτων.
Δεν υπάρχει deadline ούτε όριο στα MoC. Δεν θα υπάρχουν "challenges", ή αν υπάρχουν δεν θα είναι ο μόνος τρόπος να MoCάρεις.
Ο καθένας όποτε θέλει, φτιάχνει κι ανεβάζει και παίρνει τα ποντάκια του και είναι κομπλέ.
Οι δύο εβδομάδες είναι για τους γύρους του παιχνιδιού στρατηγικής, για όσους παίζουν αυτό το κομμάτι


Βασικό “νόμισμα” και “βαθμολογία” του παιχνιδιού είναι τα Τάλαντα. Οι GMs είναι υπεύθυνοι για να κρατούν το σύνολο των Ταλάντων που έχει κερδίσει κάθε παίκτης, καθώς και πόσα έχει ξοδέψει, γιατί, και πόσα έχει διαθέσιμα.

Οι παίκτες κερδίζουν “Τάλαντα” με τους εξής τρόπους:

Με την κατασκευή, φωτογράφιση και επίδειξη στο forum των δικών τους MOCs. Γίνονται δεκτά και παλαιά MOCs που έχουν ήδη κατασκευαστεί και φωτογραφηθεί, ακόμη κι αν δεν υπάρχουν πια. Αυτά χρησιμοποιούνται για να “γεμίσουν” τον κόσμο της Hellegia.

Με την κατασκευή, φωτογράφιση και επίδειξη στο forum MOCs με συγκεκριμένες προδιαγραφές, τα οποία και αυτά “γεμίζουν” τον κόσμο.

Με την δημιουργία και επίδειξη στο forum παρεμφερών δημιουργιών, όπως κόμικ, brickfilms και εικονογραφημένες (με φωτογραφίες από MOCs) ιστορίες, με θεματολογία παρμένη από και σχετική με τη Hellegia.

Με την τακτική συμμετοχή στο forum σε play by post παιχνίδι ρόλων μέσα στη Hellegia στο αντίστοιχο forum.

Με συμμετοχή σε εκθέσεις με MOCs φτιαγμένα για τη Hellegia (μετράει μια φορά το κάθε ένα).

Παίζοντας το παιχνίδι μάχης της Hellegia με LEGO minifιgures, για μάχες και σενάρια, βγάζοντας ταυτόχρονα φωτογραφίες ή/και γράφοντας αναφορά.

Με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα κρίνουν οι GMs ότι προωθούν οι παίκτες τη Hellegia

Οι παίκτες ξοδεύουν τάλαντα:
Για να αποκτήσουν άμεσα στο παιχνίδι στρατηγικής πλεονεκτήματα όπως ήρωες, στρατό, κτίρια, πρώτες ύλες κτλ.

Για να επηρεάσουν έμμεσα τον κόσμο της Hellegia, ψηφίζοντας για διάφορες επιλογές μέσα στο παιχνίδι, ώστε ακόμη και όσοι δεν παίζουν άμεσα να επηρεάζουν τα τεκταινόμενα.


Η θεματολογία της Hellegia είναι αρκετά διευρυμένη ώστε να είναι εύκολο να συμμετέχουν παίκτες.

Βασικός πυρήνας είναι η έννοια της Φαντασίας, όπως την έχουμε γνωρίσει με ιστορικά στοιχεία μέχρι το 1700-1800 περίπου και διάφορα φανταστικά στοιχεία. Ενδεικτικά σετ είναι Castle, Vikings, Pirates, Lord of the Rings, Pirates of the Caribbean

Επίσης, επιτρέπονται κάποια στοιχεία Steampunk, βικτωριανής εποχής, ακόμα και καουμπόηδων, μέχρι το 1900 περίπου, όπως από σετ Monster Fighters, Western, Lone Rangers, ενώ επίσης προτείνεται η εισαγωγή καθαρά φανταστικών στοιχείων όπως μούμιες κτλ από Adventure και φυσικά κατάλληλα minifigures από τις σειρές. Επίσης στοιχεία από Ninjago ή ακόμα και NexoKnights εφόσον δεν έχουν μοντέρνα ή φουτουριστική αισθητική (ναι στους νίντζα, όχι στα ρομπότ τους).



Κάποιες σκέψεις για τη μετέπειτα πορεία, στις οποίες θα ήθελα να ακούσω τις δικές σας απόψεις:

1) Χάρτης
Το κομμάτι του Χάρτη είναι βασικό για όλο το παιχνίδι, γιατί είναι η πρώτη οπτικοποίηση ενός κόσμου ακόμη και αν ποτέ δεν παίξει κάποιο μέλος με στρατούς και κάστρα.

Μια ιδέα που είχα, η οποία ίσως είναι πιο κουραστική αλλά πιο κοντά στην ιδέα, είναι ο χάρτης να αποτελείται από baseplates 16x16 studs, και η κάθε "επαρχία, και" να είναι ένα mini-MOC, ώστε ακόμη και εκεί να υπάρχει lego-αισθητική και να μην είναι απλά μια ζωγραφιά. Εναλλακτικά, μπορεί να είναι η βάση ο ζωγραφισμένος χάρτης, και κάθε επαρχία να μπορεί να "MOC-οποιηθεί ως added value.

2)Στρατηγική - Χάρτης
Κάποιες φορές προσπαθώντας να απλοποιήσουμε κάτι, καταλήγουμε να το κάνουμε πιο πολύπλοκο. Έτσι, προσπαθώντας να απλοποιήσω το στρατηγικό κομμάτι, έγινε πιο κουλό με "Ευφορίες" και "Βατότητες" κτλ.

Αντίθετα, θεωρώ πιο εύκολο ίσως να ακολουθήσω υπάρχοντα μοντέλα που ήδη παίζει κόσμος ακόμα και σε παιχνίδια σε κινητά. Δηλαδή, απλά χτίζεις ένα κάστρο, χτίζεις μια πόλη, κτλ κτλ. Απλά πράγματα. Επομένως, καμία επαρχία δεν έχει στατιστικά, απλά εξαρτάται τι κτίρια έχουν χτιστεί επάνω, και αν έχει κάτι το ιδιαίτερο όπως κάποιο δάσος. Σας φαίνεται πιο εύκολο;

3) Τάλαντα/Πρώτες Ύλες/Χάρες κτλ
Επίσης φαίνεται αυτό στον ένωση όλων των πρώτων υλών σε μία. Καμιά φορά μπερδεύει περισσότερο όταν κάτι γίνεται απλοϊκό αντί για απλό. Ίσως θα είναι καλύτερα να υπάρχουν τρεις ευκόλως κατανοητές και διακριτές πρώτες ύλες: Χρυσάφι (για αγορές), Τροφή (για στρατούς και κόσμο) και Τούβλα (για να χτίζεις πράγματα). Ως Τάλαντα ορίζονται τα αφηρημένα επιπλέον ποντάκια που παίρνεις φτιάχνοντας MOC κτλ κτλ για να τα χρησιμοποιήσεις όπως θες και με όποια δικαιολογία θες (π.χ. κάποιος μπορεί να ξοδέψει τάλαντα να πάρει ιππότες και λέει πως είναι ενισχύσεις από την πατρίδα, ενώ άλλος μπορεί να το δικαιολογήσει ότι τους εκπαίδευσε ο ίδιος κτλ). Σκεφτείτε το ουσιαστικά σαν τις κάρτες που παίρναμε στο RISK και με 3 πεζικά παίρναμε 4 στρατούς, με 3 ιππικά 6 στρατούς κτλ.

4)Στρατοί
Πιάνοντας κι αυτό το θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω πόσο πολύπλοκα φαίνεται στον κόσμο η διαχείριση, και αν θα προτιμούσε κάτι πιο απλό ή πιο πολύπλοκο. Γενικά προτιμώ τον νόμο των 3 στο σχεδιασμό.

Προς το παρόν, η ιδέα είναι παρόμοια με την προηγούμενη: Κάθε στρατός έχει έναν τύπο:
Το Πεζικό έχει Ελαφρύ Πεζικό, Βαρύ Πεζικό, Τοξότες
Το Ιππικό έχει Ελαφρύ Ιππικό, Βαρύ Ιππικό, Ιπποτοξότες
Οι Πολεμικές Μηχανές έχουν Όπλα Πεδίου, Πολιορκητικές και Τεχνουργήματα.

Επίσης, κάθε Στρατός είναι Απλοί, Βετεράνοι και Επίλεκτοι, και έχουν αντίστοιχα 1, 2 ή 3 επιπλέον ιδιότητες.

Μήπως κι αυτό είναι πολύπλοκο όμως;
Ίσως θα μπορούσαμε να απλοποιήσουμε σε Πεζικό, Ιππικό, Πολεμικές Μηχανές (όπως στο RISK πάλι- Πεζικό/Ιππικό/Κανόνια), και η διαφορετικότητα να επέρχεται με τις ιδιότητες από τις οποίες επιλέγει κάποιος. Πιο εύκολο; Πιο κατανοητό; Πολύ απλό;΄

Νομίζω το να απλοποιηθεί εντελώς σε αριθμό στρατιών (έχω 7 στρατούς, έχεις 3 στρατούς κτλ) χάνει τη μαγεία του.

5) Ήρωες
Τελευταίο για τώρα, οι ήρωες ακολουθούν παρόμοια λογική. Έχουν επίπεδα από το 1 ως το 10, διαλέγουν από μια μεγάλη λίστα ταλέντων, και ξεκινούν με το κάθε ταλέντο να είναι επιπέδου Ι και τα ανεβάζουν. Τελικά διαλέγουν και ένα Θρυλικό ταλέντο, με βάση τι έχουν χτίσει. Άρα κάθε Ήρωας καταλήγει να έχει 3-4-5 ταλέντα σε διάφορα επίπεδα.

Μήπως είναι πολύπλοκο; Πολλή πληροφορία;

Μια απλοποίηση θα ήτανε τα ταλέντα να μην έχουν επίπεδα. Απλά διαλέγεις κάθε φορά από μια λίστα, και στο τέλος διαλέγεις ένα θρυλικό ταλέντο. Έτσι μπορείς να κατεβάσεις και τα επίπεδα από 10 σε 7- 6 απλά ταλέντα και ένα μεγάλο.

Και στις δύο περιπτώσεις, θα υπάρχουν "έτοιμες" επιλογές για όσους δεν θέλουν να ασχολούνται, σαν κλάσεις. Π.χ. κάποιος δεν θέλει να κάνει επιλογές, ξέρει πως έχει έναν Ιππότη επιπέδου 4, που έχει αυτομάτως αυτές τις ικανότητες.

Σίγουρα πιο απλό. Πετυχαίνει το ίδιο συναίσθημα επιλογών και ανάπτυξης όμως; Σας φαίνεται εντάξει;



1) Χάρτης - Νομίζω η ιδέα με τα baseplates είναι μια χαρά. Στη χειρότερη για αρχή το κάνουμε σε LDD.

2) Στρατηγική: Ομοίως, το μόνο που έχει μια επαρχία είναι το έδαφος της (από 5-7 επιλογές τύπου Δάσος, Κάμπος, Βουνό κτλ), ό,τι κτίρια χτίσει ένας παίκτης, και ό,τι επιπλέον μπορεί να τύχει να ρίξει κάποιος, π.χ. δάση, ορυχεία κτλ. Ολα τα κτίρια θα χτίζονται από το 1 ως το 3, και όλα τα επιπλέον δεν θα έχουν επίπεδα.

3) Πρώτες ύλες- Απλά κλασσικά πράματα. Χρυσάφι για αγορές κτιρίων και μονάδων, Φαγητό για εκπαίδευση και συντήρηση μονάδων και πόλεων/στρατοπέδων, Τούβλα για κατασκευή κτιρίων και πολεμικών μηχανών. Τάλαντα για ένα σωρό πράγματα.

4) Στρατοί - Σκέφτηκα μια πιο απλή εκδοχή. Για τους στρατούς έχει Πεζικό και Ιππικό (μόνο), και μπορείς να φτιάξεις παραλλαγές για διαφορετικές μονάδες, διαλέγοντας όσα θες από 20 πλεονεκτήματα και 10 μειονεκτήματα (κάθε πλεονέκτημα αυξάνει κόστος, κάθε μειονέκτημα μειώνει κόστος). Έτσι μπορεί κάποιος να παίζει με τα βασικά γιατί δεν τον νοιάζει να ασχοληθεί, ενώ άλλος μπορεί να φτιάξει 10 διαφορετικά είδη Πεζικού. Οι πιο "ψαγμένες" επιλογές όπως πολεμικές μηχανές θα είναι πάλι 3 ειδών, ενώ τα πλοία θα χωριστούν καθαρά σε Μικρά/Μεσαία/Μεγάλα που είναι ευκόλως εννοούμενα. Κρατάμε σε κάθε περίπτωση τα 3 επιπεδα εμπειρίας, απλοποιούμε το τί πλεονεκτήματα δίνουν.

5) Ήρωες - Μου άρεσε το μάζεμα από 10 επίπεδα σε 7, και επίσης τα ταλέντα ΔΕΝ έχουν επίπεδα για χάριν απλότητας. Άρα κάθε ήρωας διαλέγει ένα Ταλέντο σε κάθε επίπεδο από το 1 ως το 6 (από μια λίστα 30 ταλέντων), και στο 7 διαλέγει ένα Θρυλικό ταλέντο από μια λίστα (αρχικά) 10 επιλογών. Επίσης, προφανώς θα υπάρχουν 5-10 default κλάσεις για να μην ασχολείται κάποιος αν δεν θέλει.




Συγγνώμη για το σεντόνι και ευχαριστώ για την υπομονή σας. Σας είμαι ευγνώμων αν μου γράψετε τις απόψεις και τις σκέψεις σας για τα παραπάνω, όποιες κι αν είναι αυτές!

-Οδυσσέας-

paintballman
paintballman
Καλλιτέχνης των LEGO
Καλλιτέχνης των LEGO

Posts : 72
Τουβλάκια : 0
Join date : 30/06/2015
Location : Κατερίνη

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Rebooting Hellegia Empty Απ: Rebooting Hellegia

Δημοσίευση από Cataphract 1/2/2019, 13:11

Σας ακούω λοιπόν!
Cataphract
Cataphract
Legoμικρούλης
Legoμικρούλης

Posts : 3
Τουβλάκια : 0
Join date : 25/01/2019

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Rebooting Hellegia Empty Απ: Rebooting Hellegia

Δημοσίευση από Gunman 3/2/2019, 22:28

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Οδυσσέα,  χαίρομαι που τα λέμε μετά από τόσο καιρό...! Εγώ προσωπικά όπως μπορεί να ξέρεις ασχολούμαι κυρίως με το Guilds of Historica του eurobricks γι αυτό και αμελησα να σου απαντήσω..  Αν και αυτή την περίοδο έχω κάτι άλλο στα σκαριά οπότε γενικά ο χρόνος μου για mocing ίσως να περιοριστεί λίγο..  Βέβαια δεν το ξεκοβω τελείως απλά για την ώρα δεν είμαι τόσο ζεστός (ούτε για το GoH), λόγω έλλειψης χρόνου

_________________
Rebooting Hellegia 21139776214_75ebde72fc_o
Rebooting Hellegia 25173931585_0ac8babac5_o  Rebooting Hellegia 24567079523_8b9f8f1c2d_o  Rebooting Hellegia 31270308952_256cc40e5e_o Rebooting Hellegia 25080547851_fbe5e91d19_o Rebooting Hellegia 24987877289_b4fcde50df_o Rebooting Hellegia 24546692893_a8c55498c8_o


flickR
Gunman
Gunman
Administrator
Administrator

Posts : 7168
Τουβλάκια : 1486
Join date : 03/06/2015
Age : 36
Location : Θεσσαλονίκη

http://www.thebrick.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης